Bel voor vragen of advies naar
0800 - 666 33 22

Over ons

Specialist in kantoorinrichting

Inofec Kantoormeubelen is opgericht in 1986 en heeft inmiddels al 30 jaar aan ervaring opgedaan. Dankzij deze jarenlange ervaring en kennis die we hebben opgedaan op het gebied van kantoorinrichting, mogen we ons tot de top 10 kantoorinrichters van Nederland rekenen. Inofec is gevestigd in Roosendaal waar momenteel ruim 55 medewerkers werkzaam zijn. Daarnaast heeft het bedrijf een vestiging in België waar 25 medewerkers in dienst zijn. We beschikken in Roosendaal over een bedrijfsruimte van 7.800 m², waarvan 1.800 m² is ingericht als bedrijfsruimte en showroom en 6.000 m² als magazijn- en expeditieruimte. Tevens hebben we begin 2015 een showroom in Alphen aan den Rijn geopend. Dagelijks rijden er 14 vrachtwagens door heel Nederland om ruim 15.000 klanten te bedienen. Deze klanten bestaan uit bedrijven, zorginstellingen, scholen en overheidsinstellingen.

Persoonlijke begeleiding van intake tot oplevering

Inofec is gespecialiseerd in kantoorinrichting. Wij begeleiden u vanaf het moment van intake tot en met de complete oplevering en inhuizing van uw kantoormeubilair. Wanneer wij samen met u het traject ingaan, zal er eerst een oriënterend gesprek plaatsvinden. Eén van onze verkoopadviseurs gaat samen met u rond de tafel zitten om uw wensen in kaart te brengen. Zodra we deze wensen volledig in beeld hebben gebracht, worden ze vertaald in een inrichtingsvoorstel inclusief offerte. Hierbij wordt rekening gehouden met onder meer routing in het kantoor, de vereiste ARBO normen en het welzijn van uw medewerkers. Vooral als het gaat om nieuwbouw is het van belang dat we tijdig worden betrokken bij de inrichting. Wanneer de verkoopadviseur reeds betrokken wordt bij de bouwvergaderingen, kan er rekening gehouden worden met waar de netwerkaansluitingen dienen te komen. Indien gewenst schakelen we dit gehele traject op met een binnenhuisarchitect. Deze service bieden we u geheel kosteloos en vrijblijvend aan. Zodra het definitieve inrichtingsplan er ligt, wordt de gewenste leverdatum met u besproken en wordt gedragen voor een tijdige levering van uw kantoormeubilair. Het merendeel van ons assortiment is leverbaar binnen 10 werkdagen. Voor projectinrichting geldt meestal een levertijd van enkele weken.

Service en garantie

In tegenstelling tot veel van onze concullega’s gaat Inofec erg ver wat service betreft. Naast de al scherpe prijzen die Inofec hanteert, worden alle producten namelijk gratis geleverd en gemonteerd. Onze bezorgers plaatsen de meubels op de juiste locatie alwaar het verpakkingsmateriaal wordt verwijderd. Dit wordt retour genomen en op een milieuverantwoorde wijze verwerkt. Na de volledige inhuizing en oplevering van uw kantoormeubilair, kunt u alles direct in gebruik nemen. Inofec vindt het belangrijk haar klanten zoveel mogelijk te ontzorgen. Inofec hanteert een garantietermijn van 5 jaar voor het kantoor- en schoolmeubilair. Mocht er ondanks de pro-activiteit en grote zorgvuldigheid toch een fout of mankement geconstateerd worden door u, dan zal Inofec hier adequaat en correct mee omgaan en zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing zorgen.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Inofec borgt via haar Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) beleid dat bij de inkoop die zij uitvoert in de breedste zin des woords, dus zowel voor artikelen ten behoeve van de eigen bedrijfsvoering als voor het meubilair dat wordt ingekocht, in toenemende mate wordt gestuurd op milieu- en duurzaamheidaspecten volgens het ‘cradle-to-cradle’ principe. Daarbij trachten wij zoveel mogelijk aan te sluiten op de eisen die Agentschap NL stelt betreffende duurzaam inkopen, met nadruk op de ‘criteria voor duurzaam inkopen van kantoormeubilair’. Inofec spant zich in om steeds de meest actuele duurzaamheideisen van Agentschap NL te hanteren.

Uitstekende service, grote voorraad en zeer vriendelijk personeel!

Ze bestaan nog. Bedrijven die niet alleen een grote voorraad hebben en waarvan het personeel niet alleen vriendelijk is, maar ook servicegericht is.Dhr. Nijsten

Uitstekende service, kant en klaar afgeleverd

Inofec levert snel, perfect en het mooiste is dat alles gemonteerd wordt geleverd, geen dozen, niets in elkaar schroeven. De kwaliteit is goed en de prijs concurrerend.Dhr. Van der Wulp

Klantgericht, professioneel en snel!

Inofec heeft niet alleen een goede website, maar ook een prima showroom met kundige medewerkers. Levering en montage zeer klantgericht.Dhr. De Jong

Goed, snel en klantvriendelijk

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en afhandeling van kantoormeubilair bij Inofec.Raymond

Prima service en mooie producten met een goede prijs/prestatieverhouding

Voor ons nieuwe kantoor de volledige inrichting laten verzorgen door Inofec. De levering en montage was snel en compleet. De inrichting is mooi en heeft ons al de nodige complimenten opgeleverd.Authasas BV

Plan uw bezoek

De website van Inofec maakt gebruik van cookies om instellingen te onthouden. Meer info

×